Följ Sony Sverige

extrabass

Senaste nytt

Sonys nya XH81, XH80 och X70 4K HDR LCD-tv:s finns nu i butik
The World Photography Organisation announces today the shortlisted photographers in the Student competition and new information about photographic projects by Sony Student Grant 2019 recipients
Sony utökar sin serie fullformatsobjektiv med nya prime-objektivet FE 20mm F1.8 med ultravidvinkel och stor bländare

Pressmeddelanden   •   Feb 25, 2020 16:00 CET

Sony lanserar idag FE 20mm F1.8, ett nytt fullformatsobjektiv med E-fattning (SEL20F18G) i företagets G-serie. FE 20mm F1.8 är ett kompakt lättvikts prime-objektiv som med sin ultravidvinkel ger Sonys fullformatsfotografer stora möjligheter att fotografera allt från vackra landskap och stjärnhimlar till att filma imponerande videor.

Sony lanserar Xperia 10 II, en vattentålig mobil med 21:9-skärm för den ultimata underhållningsupplevelsen
Sonys nya flaggskepp Xperia 1 II - världens första1 smartphone med upp till 20fps2 AF/AE-spårning och 5G
​Sonys nya instegsmodell Xperia L4 fångar upplevelser i 21:9-format med en elegant design
​Svensk fotograf tar emot pris på Sony World Photography Awards
Finalist and shortlisted photographers in the Professional competition for the Sony World Photography Awards 202F
The World Photography Organisation announces printer and publisher Gerhard Steidl as the recipient of the Outstanding Contribution to Photography 2020 at the Sony World Photography Awards.
​#SonyMWC 2020

Pressmeddelanden   •   Jan 15, 2020 16:00 CET

Sony Introduces New GP-VPT2BT Shooting Grip with Wireless Remote Commander
Sony visar bredd inom kreativa underhållningslösningar under CES 2020

Pressmeddelanden   •   Jan 07, 2020 03:00 CET

Sony Corporation presenterar flera nyheter på CES 2020 i Las Vegas. Under presskonferensen inför mässans officiella öppnande talade Kenichiro Yoshida, VD och koncernchef för Sony Corporations, presenterade Sonys strävan och vision att leverera produkter, innehåll och tjänster som berör och samt har en positiv inverkan på människor och på samhället

Sony presenterar nya OLED-TV:s med avancerad bildkvalitet och ljudfunktioner

Pressmeddelanden   •   Jan 06, 2020 23:00 CET

Sony tar med sig sin avancerade teknik till ett brett sortiment av modeller där nya 4K OLED-TV på 48 tum är det senaste tillskottet.

Sony lanserar nya 8K och 4K Full Array LED-TV med avancerad bildkvalitet och ljudfunktioner

Pressmeddelanden   •   Jan 06, 2020 23:00 CET

Sony utökar sin avancerade teknik till ett bredare sortiment av modeller där nya 8K Full Array LED-TV på 75 tum är det senaste tillskottet.

Sony releases firmware update for RX0 II adding Auto Focus video functionality and compatibility with RMT-P1BT

Pressmeddelanden   •   Dec 06, 2019 10:30 CET

Sony has released a firmware update for the RXO II ultra-compact camera (model DSC-RX0M2G),

​Sony and Verizon Demonstrate How 5G Stands to Transform Live Sports Production

Pressmeddelanden   •   Dec 06, 2019 10:00 CET

Sony Imaging Products & Solutions Inc., Sony Mobile Communications Inc. and Verizon joined forces with NBC Sports to test how 5G can change the way live sports broadcasts are captured and produced

Save The Date CES 2020 - Sony Press Conference

Pressmeddelanden   •   Nov 29, 2019 09:00 CET

Mark your calendar for Sony’s Press Conference at the world’s largest consumer electronics show.Leadership from across the Sony Group will discuss Sony’s initiatives to connect users and creators through creativity and technology.

Sony introduces new firmware update to WF-1000XM3 truly wireless headphones

Pressmeddelanden   •   Nov 26, 2019 09:00 CET

Having listened carefully to feedback from our valued customers, Sony is pleased to announce a firmware update to its industry-leading noise cancelling truly wireless WF-1000XM3 headphones.

Sony releases RX10 IV firmware update adding Real-Time Animal Eye AF functionality

Pressmeddelanden   •   Nov 15, 2019 15:00 CET

Sony has released a firmware update for the RX10 IV allowing the camera to benefit from Sony’s unique Real-Time Eye AF for animals[i] and also enhances in camera stabilisation.